Nog even en dan is het zover. Leuk om jullie volgende week te zien. Graag willen wij je informeren over jouw deelname aan een kerstbraderie in het Kerstbraderie Kristal (Distelvlinderlaan 200) in Apeldoorn. De braderie zal worden gehouden op:
Zaterdag 14 december 2024 van 13.00 – 18.00 uur
De kerstbraderie wordt (voor de tweede keer) georganiseerd door De Fontein in Apeldoorn, samen met de stichting Vrienden van Park Zuidbroek. Tijdens de markt is er een muziekpodium in de grote zaal. Ook is er een kleedjesmarkt. Jongeren en ouderen kunnen deelnemen aan een theatertour langs diverse voorstellingen die te maken hebben met het kerstverhaal. Ook zal er een verhalenverteller zijn. In de bijlage vind je een poster die je kunt verspreiden onder mogelijk geïnteresseerden.
De kosten voor deelname aan deze kerstbraderie is 20 euro (inclusief btw) per tafel of anders afgesproken. Degenen die vorig jaar op de kerstmarkt in het Kristal stonden en zich voor 1 november 2024 aangemeld hebben, krijgen 2,50 euro korting per tafel. Goede doelen die betrokken zijn op de wijk Zuidbroek krijgen een gratis kraam. De kinderen die op de kleedjesmarkt staan, hebben ook een gratis plek. De kinderen zijn vanaf 12.00 uur welkom.
Detail informatie standhouders
De organisatie zal de indeling van de tafels verzorgen. Indien u bij u aanmelding voorkeuren aan heeft gegeven, houden we daar zoveel mogelijk rekening mee. Wij kunnen echter niets garanderen. Uw naam wordt op de voor u beschikbare tafel aangegeven. In de zaal zullen mensen aanwezig zijn (herkenbaar aan een Fontein-shirt) die je verder helpen. Probeer bij de twee ingangen van het Kristal voldoende ruimte te houden bij het in- en uitladen en de auto zo snel mogelijk op de parkeerplaats (aan beide kanten van het gebouw) te zetten als u klaar bent.
De door u bestelde tafel(‘s) (200x80 cm. per tafel) kunt u zaterdag vanaf 11.00 uur inrichten. U dient zelf de aankleding van de tafel (tafelbedekking en eventueel verlichting) regelen. Als u elektriciteit nodig heeft, vragen we dit voor donderdag 12 december door te geven via kerstmarkt@defonteinapeldoorn.nl. Neem voor de zekerheid een verlengsnoer mee. Gelieve alleen producten verkopen die op de tafel kunnen staan/liggen, tenzij u ook ruimte hebt gereserveerd voor bijvoorbeeld kledingrekken.
Elektriciteit:
Voor de stroomvoorziening zijn we afhankelijk van het Kristal, daarom vragen wij u niet meer dan 150 Watt aan verlichting te gebruiken.
Afbouw:
De kerstmarkt eindigt om 18.00 uur. We vragen u vriendelijk de tafel schoon af te leveren. Tevens vragen wij u uw afval zelf af te voeren. Gelieve niet voor 18.00 uur de tafel af te breken.
Parkeren:
Bij het wijkcentrum is voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
EHBO:
In de grote zaal is EHBO aanwezig.
Aansprakelijkheid:
Wij gaan ervan uit dat u uw eigen aansprakelijkheidsverzekering heeft.
Betaling van de huur:
Tijdens de markt komen we bij u langs. U kunt de verschuldigde huur per pin of contact betalen.
Koffie/thee:
De organisatie bied je regelmatig een (gratis) kopje koffie/thee aan. We komen bij je langs.
Alcohol en drugs:
Nadrukkelijk noemen we hier dat (de verkoop of het nuttigen van) alcohol en drugs verboden is.
Meer info:
Herbert van Daalen (06-53923120) of (kerstmarkt@defonteinapeldoorn.nl). Dit nummer is ook bereikbaar tijdens de kerstmarkt.
We zien uit naar jullie. Wij hebben er zin in.
Hartelijke groet namens het organiserend team,
Harold en Tina Leeman
Marthilde te Kulve
Herbert van Daalen