Logo_De Fontein_apeldoorn_tagline_groot

Bedankt

Wij zijn inmiddels verhuisd van de Pottenbakkersdonk naar het gebouw ‘Driesprang’. De gegevens heeft u al als het goed is. Toen ik nog thuis woonde werd ik (Berend) elke donderdag door een gemeentelid van Re Fontein verrast met een rit naar Winkewijert en met een warme maaltijd. Daar wil ik graag nog hartelijk voor bedanken. Wij hopen de diensten digitaal te blijven volgen.

Janny en Berend Kamphuis

Andere nieuwsberichten

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het werk van De Fontein? Stuur een e-mail naar secretariaat@defonteinapeldoorn.nl