Ja, op 30 en 31 mei organiseert de PGA weer een Zinderfestival.op zaterdag is er een fietstocht langs de kerken. Dus ook bij de Goede Herderkerk zullen groepjes fietsers langskomen! Wij mogen ze iets laten zien van wat/wie de Fontein is.
De bedoeling is om dan in elk geval te zorgen voor:
– 2 personen als ‘stempelpost’ voor de fietsers,
– koffie, thee en water
– de gebruikelijke hoeveelheid cake en ander lekkets voor erbij
– info over de geschiedenis van de Fontein tot nu toe
– het verbouwingsfilmpje
– de info over de ramen
– eventueel rondleidingen
– en als het kan live muziek door de muziekgroep!
(Zoiets als bij de open dag dus, maar dan zonder springkussen )
De fietsers zullen op zaterdag 30 mei ongeveer tussen 13.40 en 14.20 langskomen.
Wie kan en wil meehelpen met bakken, stempelpost, rondleiden of gewoon gezellig aanwezig zijn? Graag aanmelden bij mij!
(En natuurlijk kan je ook kiezen om mee te fietsen – zie ook de bijlage bij deze nieuwsbrief)
Marjoleine

Ochtenddienst met Selakoor
In deze dienst gaat Timo van der Heijden voor. Speciale gast is het Selakoor van Cor van Leeuwen. We lezen
Lees meer

